FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Parkowanie i przepakowywanie bagaży na naszym parkingu.

Przesiadka pasażerów oraz przepakowywanie bagaży z auta klienta do busa transferowego oraz odwrotnie, odbywa się tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez obsługę parkingu. Samochód na wyznaczonym miejscu postojowym parkuje i odbiera tylko kierowca. Zakazane jest wjeżdżanie na miejsca postojowe wraz z pasażerami i bagażami oraz stawanie na więcej niż jednym miejscu postojowym.

Jak dotrę z parkingu na lotnisko?

Dotarcie z parkingu do terminala lotniska zajmuje około 3 min. Wszystkim klientom gwarantujemy transfer na lotnisko oraz z lotniska na parking, wliczony w cenę biletu parkingowego.

Jak dostanę się na parking po powrocie z podróży?

Na odwrocie potwierdzenia przyjęcia samochodu na parking znajduje się numer do kierowcy. Po powrocie i odebraniu bagażu, wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie w ciągu kilku minut. Po powrocie bardzo prosimy o wezwanie samochodu transferowego dopiero po odbiorze całego bagażu.

Czy muszę dokonywać rezerwacji miejsca postojowego?

Prosimy aby dokonywać rezerwacji miejsca na parkingu. Jest ona bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny na naszej stronie. W ciągu kilku godzin zostanie wysłane do Państwa potwierdzenie rezerwacji.

Co zrobić, jeśli po dokonaniu rezerwacji zmieni się godzina mojego wylotu?

Oczywiście zawsze można do nasz zadzwonić, albo napisać maila, i potwierdzić nową godzinę przyjazdu na parking. Zmiana rezerwacji nie wiąże się z dodatkową opłatą.

Ile czasu przed wylotem należy zgłosić się na parkingu?

Odprawy pasażerów lecących samolotem zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Zalecamy zatem, aby zjawić się na parkingu ok. 2 godzony przed planowaną godziną odlotu.

Jak często kursuje samochód na lotnisko?

Staram się aby transfery realizowane były zaraz po przybyciu Państwa na parking. Czasami zdarza się, że trzeba poczekać kilka minut. Prosimy aby na parking przyjechać przygotowanym do transferu na lotnisko. Kierowca nie może zostawić Państwa samych na parkingu, bo musicie przepakować bagaże czy chcecie poczekać na znajomych. Jest to niezgodne z regulaminem. Poza tym każda tak sytuacja powoduje, że kierowca i inni pasażerowie muszą czekać. Prosimy takie rzeczy robić przed przyjazdem na nasz parking.

W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?

Opłata za parkowanie pobierana jest gotówką przez obsługę przy wjeździe na parking. Nie obsługujemy płatności kartami.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Jeśli potrzebujecie Państwo fakturę VAT prosimy zgłosić to przed wylotem. Dane potrzebne do wystawienia faktury prosimy zostawić u pracownika parkingu. Gotową fakturę otrzymają Państwo po powrocie.

Co zrobić jeśli wyładuje mi się akumulator lub zejdzie powietrze z kół?

Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż zalecamy odłączenie akumulatora. Jednakże zawsze w razie problemów obsługa parkingu służy pomocą w uruchomieniu pojazdu.