Przesiadka pasażerów oraz przepakowywanie bagaży z auta klienta do busa transferowego oraz odwrotnie, odbywa się tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez obsługę parkingu. Samochód na wyznaczonym miejscu postojowym parkuje i odbiera tylko kierowca. Zakazane jest wjeżdżanie na miejsca postojowe wraz z pasażerami i bagażami oraz stawanie na więcej niż jednym miejscu postojowym.
Dotarcie z parkingu do terminala lotniska zajmuje około 3 min. Wszystkim klientom gwarantujemy transfer na lotnisko oraz z lotniska na parking, wliczony w cenę biletu parkingowego.
Na odwrocie potwierdzenia przyjęcia samochodu na parking znajduje się numer do kierowcy. Po powrocie i odebraniu bagażu, wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie w ciągu kilku minut. Po powrocie bardzo prosimy o wezwanie samochodu transferowego dopiero po odbiorze całego bagażu.
Prosimy aby dokonywać rezerwacji miejsca na parkingu. Jest ona bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny na naszej stronie. W ciągu kilku godzin zostanie wysłane do Państwa potwierdzenie rezerwacji.
Oczywiście zawsze można do nasz zadzwonić, albo napisać maila, i potwierdzić nową godzinę przyjazdu na parking. Zmiana rezerwacji nie wiąże się z dodatkową opłatą.
Odprawy pasażerów lecących samolotem zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Zalecamy zatem, aby zjawić się na parkingu ok. 2 godzony przed planowaną godziną odlotu.
Staram się aby transfery realizowane były zaraz po przybyciu Państwa na parking. Czasami zdarza się, że trzeba poczekać kilka minut. Prosimy aby na parking przyjechać przygotowanym do transferu na lotnisko. Kierowca nie może zostawić Państwa samych na parkingu, bo musicie przepakować bagaże czy chcecie poczekać na znajomych. Jest to niezgodne z regulaminem. Poza tym każda tak sytuacja powoduje, że kierowca i inni pasażerowie muszą czekać. Prosimy takie rzeczy robić przed przyjazdem na nasz parking.
Opłata za parkowanie pobierana jest gotówką przez obsługę przy wjeździe na parking. Nie obsługujemy płatności kartami.
Jeśli potrzebujecie Państwo fakturę VAT prosimy zgłosić to przed wylotem. Dane potrzebne do wystawienia faktury prosimy zostawić u pracownika parkingu. Gotową fakturę otrzymają Państwo po powrocie.
Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż zalecamy odłączenie akumulatora. Jednakże zawsze w razie problemów obsługa parkingu służy pomocą w uruchomieniu pojazdu.