Pulpit

[customer-area-dashboard /]

Prosimy zapoznać się z poniższymi zmianami w zasadach przewozu klientów na naszym parkingu

Uprzejmie informujemy, że od 1 maja 2018 r. zmieniają się zasady przewozu klientów naszego parkingu. Zmiana zasad podyktowana jest doświadczeniem z poprzednich lat i ogromnym ruchem na parkingu w tym roku.

Jeśli klienci przyjeżdżają jako grupa czyli więcej niż 1 samochodem oraz liczba osób do transferu na/z lotnisko przekracza 6 osób to kierowcy zobowiązani są, aby odwieźć pasażerów pod terminal lotniska razem z bagażami, gdzie mają bezpłatny wjazd na teren portu lotniczego do 10 minut. Następnie na parking odprowadzają samochody sami kierowcy. Zmiana zasad podyktowana jest problemami w dostosowaniu się do regulaminu parkingu przez duże grupy. Brak dyscypliny ze strony klientów powoduje dezorganizacje w pracy parkingu.

Prosimy zwrócić uwagę, że w formularzu rezerwacji, jeśli klient oprócz bagażu w postaci walizek i toreb podróżnych przewozi dodatkowe rzeczy takie jak: wózki dziecięce, foteliki, nosidełka, składane łóżeczka, sprzęt sportowy to należy to wpisać w formularzu rezerwacji w polu „Uwagi”. Jeśli klienci posiadają takiego typu rzeczy do przewozu to również zobowiązani są do samodzielnego odstawienia tego bagażu i pasażerów pod terminal, gdzie mają bezpłatny wjazd na teren do 10 minut. Zmiana zasad podyktowana jest m.in. sytuacjami gdzie rodzice z małym dzieckiem zajmują bagażami całego 8-osobowego busa a inni klienci muszą czekać przez to dłużej na transfer.

Powyższe zmiany podyktowane są koniecznością utrzymania wysokiej jakości obsługi klientów.